Σχολικές Εκδηλώσεις
  • Register

Στα πλαίσια της 4ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού, το σχολείο μας σε συνεργασία με το ΕΕΕΕΚ Γιαννιτσών και το Ειδικό Νηπιαγωγείο , υλοποίησε αθλητικές δραστηριότητες στον προαύλιο χώρο του. Το μήνυμα της ημέρας αυτής

Σήμερα επισκέφτηκαν το σχολείο μας η προϊσταμένη Στέλλα Μπάρμπα,οι εκπαιδευτικοί Κλεοπάτρα Καρβούνη, Σταυρούλα Μπέτου, Παρθένα Παπαδοπούλου και 20 μεγάλα νήπια του κλασικού και ολοήμερου τμήματος του 17ου Νηπιαγωγείου Γιαννιτσών.Παίξαμε ,τρέξαμε ,γελάσαμε και κατασκευάσαμε στολίδια από πηλό.

Η αλληλεπίδραση των παιδιών ήταν καταπληκτική και οι εμπειρίες που αποκόμισαν οι μαθητές μας μοναδικές .

Ευχαριστούμε την ομάδα των εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών για την επίσκεψη τους και ελπίζουμε να ανταποδόσουμε και εμείς!



 

cΤο Δημοτικό σχολείο Ε.Α.Ε  συμμετέχει στη εβδομάδα εθελοντισμού Let's do it Greece 2015 με κύρια δράση τη διαμόρφωση του αύλιου χώρου του σχολείου την Κυριακή 26 Απριλίου 2015 από τις 9 το πρωί ως  1 το μεσημέρι με βάψιμο των τοίχων ,βάψιμο επιδαπέδιων παιχνιδιών και φύτεμα δέντρων και λουλουδιών .Στην εκδήλωση μας εκτός από το προσωπικό και τους γονείς του σχολείου μας θα συμμετέχουν και εθελόντικές ομάδες οπως η ομάδα "Νοιάζομαι" Δ.Πέλλας και οι Μαμάδες Γιαννιτσών.Φυσικά δεν θα μπορούσαμε να μην ευχαριστήσουμε και το Δήμο Πέλλας για τη βοήθεια τους.

Το Ειδικό σχολείο Γιαννιτσών κατά τη χρονιά 2014-2015 έχει στη διάθεση του με οργανική θέση:3 έκπαιδευτικοί (2 δάσκαλοι ΠΕ70 και 1 νηπιαγωγός προϊσταμένη του ειδ.νηπιαγωγείου), 1 κοινωνική λειτουργός που εκτελεί και χρέη διευθύντριας ,1 ψυχολόγος ,1 καθηγήτρια ειδικής φυσικής αγωγής και 1 κοινωνική φροντίστρια.Με απόσπαση : 1 λογοθεραπεύτρια ,1 εργοθεραπευτρια και 1 κοινωνική φροντίστρια.Επίσης έχει και 4 αναπληρωτές εκπαιδευτικούς (δάσκαλοι ειδικής αγωγής) ΠΕ71 πλήρως ωραρίου καθώς και 1 αναπληρωτή φυσιοθεραπευτή  μερικώς ωραρίου.

 

Στο σχολείο μας εγγράφονται μαθητές από 4- 5 ετών στο Νηπιαγωγείο και 6-7 ετών στο δημοτικό ύστερα από διάγνωση του ΚΕΔΔΥ. Η φοίτηση στο Ειδικό Νηπιαγωγείο διαρκεί 2 έτη (με δυνατότητα φοίτησης ενός έτους ακόμη) και στο Δημοτικό σχολείο διαρκεί μέχρι και τα 14 τους χρόνια (με δυνατότητα φοίτησης ενός έτους ακόμη) .
Η συμπτωματολογία των μαθητών και των μαθητριών του σχολείου αφορά κυρίως σε Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές, Πολλαπλές Αναπηρίες , Νοητική Υστέρηση και Μαθησιακές δυσκολίες.

 

Στο σχολείο μας εφαρμόζονται εξατομικευμένα προγράμματα και προγράμματα μικροομάδων λαμβάνοντας υπόψη κυρίως το είδος της μαθησιακής ή άλλης δυσκολίας, οι υπάρχουσες δεξιότητες των παιδιών και η ηλικία τους.

 

Επίσης, παρέχουμε συμβουλευτική και ψυχολογική στήριξη στις οικογένειες. Υλοποιούμε προγράμματα που στοχεύουν στην αυτονομία και αυτοεξυπηρέτηση, στην ενσωμάτωση στην κοινωνία, στην κατανόηση του περιβάλλοντος και της καθημερινότητας και στην ενίσχυση του αυτοσυναισθήματος. Γίνονται μαθήματα λογοθεραπείας, εργοθεραπείας, κοινωνικής ένταξης και ψυχολογικής στήριξης και ενδυνάμωσης.

 

Το πλαίσιο μέσα στο οποίο κινούνται συνολικά τα προγράμματα αφορά στις Βασικές Σχολικές Δεξιότητες όπως ανάγνωση, γραφή, προφορικός λόγος, και μαθηματικά, την Κοινωνική Προσαρμογή δηλαδή την κοινωνική συμπεριφορά, την προσαρμογή στο κοινωνικό και το φυσικό περιβάλλον και τις Δημιουργικές Δραστηριότητες.

Κεντρικοί στόχοι των δράσεων που αναπτύσσει η κοινωνική υπηρεσία του σχολείου αποτελούν:

  • η διασύνδεση των μαθητών μεταξύ τους και τη σχολική πραγματικότητα
  • η λειτουργική σύνδεση του σχολείου με την οικογένεια
  • η δικτύωση της σχολικής κοινότητας με το ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον.

Οι προαναφερόμενοι στόχοι πραγματώνονται μέσα από:

  1. ατομικές συμβουλευτικές συναντήσεις (μαθητών, γονέων, εκπαιδευτικών κ.α).
  2. λειτουργία εστιασμένων ομάδων (μαθητών/τριών, γονέων κ.α) με συγκεκριμένους κατά περίπτωση στόχους.
  3. η ανάπτυξη και εφαρμογή προγραμμάτων διασύνδεσης με την κοινότητα (με τη συμμετοχή μαθητών/τριών, συνεργαζόμενων φορέων κ.α).

Ειδικότερα η κοινωνική υποστήριξη εστιάζει:

  • στη στήριξη των νεοεισερχόμενων μαθητών/τριών προκειμένου να γνωρίσουν το νέο τους σχολείο και να διαχειριστούν ομαλά τη μετάβασή τους στο καινούργιο εκπαιδευτικό πλαίσιο.
  • στην ενδυνάμωση και ενίσχυση των μαθητών/τριών στο να παρακολουθούν απρόσκοπτα και αποτελεσματικά την εκπαιδευτική διαδικασία.
  • στη συνεργασία με τις οικογένειες των μαθητών/τριών σε ατομική και ομαδική βάση προκειμένου να υποστηριχτεί αποτελεσματικά η εκπαιδευτική διαδικασία στο πλαίσιο ενός συνεργατικού μοντέλου.
  • στην συνεργασία με τους διδάσκοντες/ουσες προκειμένου να υποστηριχτεί το παιδαγωγικό τους έργο.
  • στη λειτουργία, διεπιστημονικής ομάδας η οποία ανατροφοδοτικά ,στηρίζει τη φοίτηση των μαθητών/τριών και τη συνεργασία με την οικογένεια.
  • στη συνεργασία με τα συλλογικά όργανα (των μαθητών και των γονέων και κηδεμόνων του σχολείου) προκειμένου να αναπτυχθούν καινοτόμες δράσεις και να υλοποιηθούν σχετικές πρωτοβουλίες που προτείνονται.
  • Στην Κοινωνική υπηρεσία του σχολείου μας, απασχολείται 1 Κοινωνική Λειτουργός που καλείται να ανταποκριθεί στις ανάγκες των μαθητών/τριών και των οικογένειών τους.

logo eidikou sxoleiou 1

 Αγαπητοί γονείς

Σας ενημερώνουμε ότι την Δευτέρα στις 30 Μαρτίου 2015 θα πραγματοποιηθεί συνάντηση με το προσωπικό του σχολείου και τους γονείς προκειμένου να ενημερωθείτε στα πεπραγμένα του β' τριμήνου και την πορεία φοίτησης των παιδιών σας. Η συμμετοχή σας κρίνεται απαραίτητη.

Το πρόγραμμα ανήκει στη Περιβαλλόντικη Αγωγή

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
A. ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ 
Γιαννιτσά: Η πόλη που πάω σχολείο
-φύση, καλλιέργειες
-καθημερινότητα πόλης, πεζόδρομος
-γεωγραφική τοποθεσία, ονομασία
-παράδοση, τοπικοί χοροί-φορεσιές
-δημόσιες υπηρεσίες, Δημαρχείο
-μνημεία
-υγειονομική περίθαλψη, νοσοκομεία

Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; 
Επίπεδο γνώσεων:
-να γνωρίσουν την πόλη
-να απομνημονεύσουν τοποθεσίες
-να ονομάζουν τοποθεσίες
-να περιγράφουν την πόλη
-να αναγνωρίζουν σημεία
-να συσχετίζουν

Επίπεδο ικανοτήτων:
-να διαβάζουν
-να πληκτρολογούν
-να φωτογραφίζουν
-να κατασκευάζουν
-να σχεδιάζουν

Επίπεδο στάσεων:
-να προσαρμόζονται σε μεγάλη πόλη
-να εξοικειωθούν με τις δημόσιες υπηρεσίες
-να απομυθοποιήσουν τη μεγάλη πόλη

Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:
ΜΕΘΟΔΟΣ PROJECT
-συλλογή πληροφοριών από διαδίκτυο-βιβλία
-περίπατοι, βιωματική προσέγγιση (έρευνα πεδίου)
-φωτογραφίσεις
-συνεργασία με φορείς (Δήμος Πέλλας, νοσοκομείο)
-παρουσίαση κολάζ

Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ
Γλώσσα: ανάπτυξη προφορικού λόγου, επικοινωνιακός λόγος, γραφή
Μαθηματικά: μέτρηση-σύγκριση
Μουσική: τοπικοί χοροί
Φυσική αγωγή: περίπατοι, τοπικοί χοροί 

 

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Μπουζάνα Ευαγγελία           ΠΕ  11


ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Ντιούδη Ιωάννα                  ΠΕ  70
Χρηστάκης Παρασκευάς       ΠΕ  70
Νικολαΐδου Καλλιόπη          ΠΕ  60

Σελίδα 1 από 3

Το Σχολείο μας

Εκπαιδευτικό Προσωπικό

Εκπαιδευτικά Προγράμματα

Ανακοινώσεις

Νομοθεσία

Εκδηλώσεις