Σχολικές Εκδηλώσεις
  • Register

Το πρόγραμμα ανήκει  στη Διατροφή- Διατροφικές συνήθειες- Διατροφικές Διαταραχές.


ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

Α.ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ  :

Ø1 Αναγνώριση τροφών.
Ø2 Ταξινόμηση τροφών με βάση την διατροφική τους ομάδα.
Ø3 Γνωρίζω τις τροφές που μας ωφελούν και τις τροφές που μας βλάπτουν.
Ø4 Κανόνες υγιεινής και συμπεριφοράς την ώρα του φαγητού.

 

Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; 

Ø1 Κατανόηση από τους μαθητές της προέλευσης των τροφών, την θρεπτική τους αξία και πως επιδρούν στην υγεία μας.
Ø1 Δεξιότητες αυτοεξυπηρέτησης.
Ø2 Εμπλουτισμός λεξιλογίου.
Ø1 Έκφραση δημιουργικότητας .
Ø2 Ανάπτυξη συνεργατικότητας .

Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:

Κατόπιν αξιολόγησης τα παιδιά θα χωριστούν σε υποομάδες ανάλογα με τις δυνατότητες τους, έτσι ώστε να συμμετάσχουν στις δραστηριότητες οι οποίες θα εφαρμοστούν με βάση τις Βασικές Αρχές της Ειδικής Αγωγής και μάθησης:
1) Βιωματικά
2) Απλοποίηση των στόχων
3) Επανάληψη
4) Υποστήριξη
5) Παιχνίδι ρόλων- παιχνίδια προσομοίωσης
6) Μελέτη πεδίου
7) Ομαδικές δραστηριότητες
8) Επίσκεψη

Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ

Γλώσσα:
- Ανάγνωση- Ταύτιση λέξεων που αναφέρονται στη διατροφή.
- Λειτουργική- Πρακτική μνήμη.
- Αντίληψη συγκέντρωσης προσοχής.
- Προγραφικές ασκήσεις.
- Εμπλουτισμός λεξιλογίου.
-Αφήγηση παραμυθιών.

Μαθηματικά:
- Προμαθηματικές έννοιες .
- Κατηγοριοποίηση, ταξινόμηση τροφών.
- Αναγνώριση- Ταύτιση με αριθμούς.
- Αντιστοίχηση ποσότητας αριθμού.

Προφορικός Λόγος:
- Γνωριμία συμμαθητών.
- Τρόπος έκφρασης αναγκών- επιθυμιών.
- Κοινωνικό Λεξιλόγιο.

Δημιουργικές Δραστηριότητες:
- Ζωγραφική.
- Κολάζ.
- Κατασκευές.
- Παιχνίδια και ασκήσεις εμπέδωσης.

Φυσική Αγωγή: Διατροφή- Φυσική Άσκηση.

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΤΣΟΡΜΠΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ  ΠΕ 71 

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ
ΕΚΙΤΖΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ  ΠΕ 71 

ΤΑΠΡΑΝΤΖΗ ΞΑΝΘΗ   ΠΕ 21
ΝΤΙΟΥΔΗ ΙΩΑΝΝΑ     ΠΕ 70 

 

 

Το πρόγραμμα ανήκει στο Αγωγή Υγείας

 

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
A. ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ :

 Γνωρίζω τα μέρη της στοματικής κοιλότητας και τη μορφολογία των δοντιών.\
 Γνωρίζω τους κανόνες της στοματικής υγιεινής .
 Γνωρίζω τις τροφές που βλάπτουν τα δόντια.
 Γνωρίζω τις τροφές που προστατεύουν τα δόντια .
 Γνωρίζω τους τρόπους πρόληψης των δοντιών.(σωστό βούρτσισμα ,οδοντιατρικός έλεγχος ,υγιεινή διατροφή)

Β.  ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ 

 Να κατανοήσουν την σημασία της στοματικής υγείας στην σωματική ανάπτυξη.
 Να κατανοήσουν ποια τρόφιμα είναι κατάλληλα και ποια όχι .
Κοινωνικοί
 Να αναπτύξουν ομαδικό πνεύμα και συνεργατικές δεξιότητες
 Να αποκτήσουν σωστές διατροφικές συνήθειες .
 Να είναι σε θέση να επιλέγουν τρόφιμα που προστατεύουν τα δόντια τους .
 Να κατανοήσουν τους κανόνες στοματικής υγιεινής και να τους εντάξουν στην καθημερινή τους
ρουτίνα .

Ψυχοσυναισθηματικοί
 Να χρησιμοποιούν σωστά την οδοντόβουρτσα.
 Να γνωρίζουν τα κατάλληλα και τα βλαβερά τρόφιμα.

Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:
 Συζήτηση
 Ομαδικές δραστηριότητες
 Χειροτεχνικές δραστηριότητες .
 Συνεργασία με ειδικούς και φορείς .
 Επισκέψεις.
 Βιωματικές δραστηριότητες .

Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ
Γλώσσα
 Προγραφικές ασκήσεις .
 Λεξιλογικές ασκήσεις (αναγνώριση ,σύνθεση, σταυρόλεξα κ.α) .
 Εμπλουτισμός λεξιλογίου.
 Αφήγηση παραμυθιών.
 Συνέντευξη.

Μαθηματικά
 Προμαθηματικές έννοιες .
 Κατηγοριοποίηση, ταξινόμηση τροφών
 Αντιστοίχηση ποσότητας αριθμού.
 Προβλήματα πρόσθεση και αφαίρεσης .
 Μαθηματικά παιχνίδια

Δημιουργικές δραστηριότητες
 Ζωγραφική
 Κατασκευές
 Κολάζ.
 Δημιουργία αφίσας
 Παιχνίδι ρόλων ,δραματοποίηση, παντομίμα.

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ   ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 

ΙΩΑΝΝΟΥ ΑΝΤΙΓΟΝΗ     ΠΕ 71

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΓΚΙΓΚΗ ΕΥΔΟΞΙΑ               ΠΕ 71

ΤΟΥΜΠΟΥΛΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ    ΠΕ 29

ΤΑΠΡΑΝΤΖΗ ΞΑΝΘΗ          ΠΕ 21

ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

 1η Ώρα 8.10-9.00
 2η Ώρα 9.00-9.40
 Διάλειμμα 9.40-10.00
 3η Ώρα 10.00-10.40
Διάλειμμα 10.40-10.50
4η Ώρα 10.50-11.35
Διάλειμμα 11.35-11.45
5η Ώρα 11.45-12.25

 

 










Η Φυσιοθεραπεία είναι η θεραπευτική προσέγγιση που βασίζεται στα φυσικά μέσα (κίνηση, φως, νερό, ηλεκτρικό ρεύμα κ.λπ.) που χρησιμοποιούνται από τον εξειδικευμένο επαγγελματία υγείας πτυχιούχο Φυσιοθεραπευτή, για θεραπευτικούς σκοπούς. Η Φυσικοθεραπεία έχει εφαρμογή σε ασθενείς όλων των ιατρικών ειδικοτήτων.
Φέτος παρέχεται στο σχολείο μας φυσιοθεραπευτής  για 10 ώρες την εβδομάδα.Ο Φυσιοθεραπευτής συμμετέχει στην ομάδα αξιολόγησης και αξιολογεί τις αναπτυξιακές, λειτουργικές και αισθητικοκινητικές δεξιότητες των νέων μαθητών/τριών . Οι στόχοι και τα μέσα διαφοροποιούνται αναλόγως της πάθησης του κάθε παιδιού ξεχωριστά.

Μερικά από τα περιστατικά παθήσεων παιδιών :
1. Εγκεφαλική παράλυση-ημιπληγία.
2. Νευρογενή δευτεροπαθή κυφοσκολίωση
3. Εγκεφαλοπάθεια κ.α.

Οι γενικοί στόχοι είναι:
1. Βελτίωση/αύξηση της καρδιοαναπνευστικής λειτουργίας.
2. Πρόληψη μυοσκελετικών παραμορφώσεων.
3. Βελτίωση ισορροπίας, ιδιοδεκτικότητας.
4. Βελτίωση οπτικοκινητικού συντονισμού
5. Γενική μυϊκή ενδυνάμωση

Η Εργοθεραπεία (στα Αγγλικά: 'Occupational Therapy') είναι μια επιστήμη αποκατάστασης που προωθεί την υγεία παρέχοντας στους ανθρώπους τη δυνατότητα να εκτελέσουν ουσιαστικές και σκόπιμες δραστηριότητες.Ο Εργοθεραπευτής παρέχει θεραπευτικές προσεγγίσεις μέσω έργου, και τα έργα ενός παιδιού είναι διαφορετικά από εκείνα ενός ενήλικα, και συμπεριλαμβάνουν το παιχνίδι, τις μικροδουλειές ("αγγαρείες"), την αυτοφροντίδα και τη σχολική μελέτη
Ο ρόλος του Εργοθεραπευτή/τριας στα πλαίσια του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου είναι να:
Συμμετέχει στην ομάδα αξιολόγησης και με ειδικές δοκιμασίες και τεχνικές να αξιολογεί τις αναπτυξιακές, λειτουργικές και αισθητικοκινητικές δεξιότητες των νέων μαθητών/τριών για την ένταξή τους .
Προσδιορίζει τις ανάγκες των μαθητών και καθορίζει τους στόχους αποκαταστάτασης αναπτύσσοντας δεξιότητες μέσα από επιλεγμένες/σκόπιμες δραστηριότητες αναγκαίες για την προσαρμογή και επιτυχή εκπαίδευση των μαθητών/μαθητριών στο επάγγελμα.
Εισηγήται στη διεύθυνση του σχολείου τις αναγκαίες εργονομικές διευθετήσεις και τη χρήση απαραίτητων βοηθημάτων προσαρμογής ώστε να αξιοποιούνται στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό οι δυνατότητές των μαθητών/τριών.
Ενημερώνει/συμβουλεύει σε θέματα αρμοδιότητάς του το προσωπικό του σχολείου και τους γονείς.
Δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την ανάπτυξη δημιουργικών ενασχολήσεων χρήσιμων στην οργάνωση και αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου τους.
Το πρόγραμμα εργοθεραπείας γίνεται εξατομικευμένα σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο.

Το σχολείο μας στελεχώνεται από μια  ψυχολόγο.

Βασικό της έργο είναι:

 Η αξιολόγηση των πρωτοετών μαθητών/τριών του σχολείου ώστε να διαμορφωθεί μια ολοκληρωμένη ψυχολογική εκτίμηση για την προσωπικότητα του/της κάθε μαθητή/τριας και τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες του/της ώστε στη συνέχεια και σε συνεργασία με τα υπόλοιπα μέλη της διεπιστημονικής ομάδας (κοινωνικό λειτουργό,εργοθεραπευτή, λογοθεραπευτή, εκπαιδευτικό κ.α) να υποστηριχτεί ο μαθητής/τρια στην ένταξή του/της στο νέο σχολικό περιβάλλον .

  •  Η παροχή εξατομικευμένης και ομαδικής συμβουλευτικής ή/και θεραπευτικής υποστήριξης των μαθητών/τριών και των οικογενειών τους προκειμένου να διευκολυνθεί η εκπαιδευτική τους ανάπτυξη/εξέλιξη.
  •  Η συνεργασία (με) και η συμβουλευτική υποστήριξη του εκπαιδευτικού προσωπικού με σκοπό την υποστήριξη του εκπαιδευτικού έργου και του σχεδιασμού των εξατομικευμένων προγραμμάτων.
  •  Η εκτίμηση/ αξιολόγηση σε συνεργασία με τα άλλα μέλη του προσωπικού, των δυνατοτήτων και των ιδιαίτερων αναγκών των μαθητών/τριών που πρόκειται να μετεγγραφούν σε άλλο εκπαιδευτικό πλαίσιο ή να αποφοιτήσουν.
  •  Η σύνταξη ψυχολογικών εκθέσεων για μαθητές/τριες κατόπιν σχετικών αιτημάτων των οικογενειών ή συνεργαζόμενων υπηρεσιών.
  •  Η συνεργασία και δικτύωση με σχετικές ιατροπαιδαγωγικές υπηρεσίες, με άλλες σχολικές μονάδες και με φορείς που παρέχουν ιατρικές,ψυχολογικές και κοινωνικές υπηρεσίες στους/ις  μαθητές/τριες.

 

Λογοθεραπεία είναι η επιστήμη που ασχολείται με τις διαταραχές λόγου, φωνής ομιλίας και μάσησης – κατάποσης σε παιδιά και ενήλικες, όποια κι αν είναι η αιτία αυτών των διαταραχών: νευρολογική, εξελικτική ή λειτουργική. Αποσκοπεί στην ανάπτυξη της εξωλεκτικής και λεκτικής επικοινωνίας, την καθαρότητα της ομιλίας και της φωνής και στην παραγωγή λόγου των βαρήκοων.
• Η αξιολόγηση/διάγνωση των δυσκολιών επικοινωνίας νεο-εισερχόμενων αλλά και ήδη φοιτούντων μαθητών/τριών.
• Η εφαρμογή εξατομικευμένων θεραπευτικών προγραμμάτων βάσει των αναγκών του κάθε μαθητή.
• Ο συντονισμός ομάδων επικοινωνίας με στόχο την ανάπτυξη κοινωνικής χρήσης του λόγου.
• Η εφαρμογή εναλλακτικών μέσων επικοινωνίας (π.χ. PECS).
• Η συμμετοχή στην διεπιστημονική ομάδα.
• Η ενημέρωση, συμβουλευτική και υποστήριξη των γονέων σε θέματα που αφορούν τις επικοινωνιακές ανάγκες του μαθητή.
• Η στενή συνεργασία με τον εκπαιδευτικό για την αντιμετώπιση των δυσκολιών επικοινωνίας σε επίπεδο τάξης.
Ενδεικτικά, τα θεραπευτικά προγράμματα λογοθεραπείας απευθύνονται σε μαθητές με :

• Δυσκολίες στο γραπτό λόγο.

• Δυσκολίες στην άρθρωση.
• Δυσκολίες στην ευρύτερη επικοινωνία λόγω νοητικής υστέρησης ή αναπτυξιακών διαταραχών κ.α.
• Δυσκολία στην ροή της ομιλίας.

 

Κατά το σχολικό Έτος 2017-18, το σχολείο μας λειτουργεί με το παρακάτω Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό:

ΑΝΤΩΝΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΟΥ ΔΕ.01     ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΣΤΡΙΑ

ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΑΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΔΕ.01

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΣΤΡΙΑ

 

 Επίσης μέσω  8μηνου προγράμματος μας έχουν διαθέσει 3 σχολικούς βοηθούς (2 στο ειδ.δημοτικό και 1 στο ειδ.νηπιαγωγείο) και 1 γενικών καθηκόντων.

Γ΄ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΕΙΔΙΚΟΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ


1. Υποβοηθούν τους μαθητές στις βασικές τους ανάγκες, όπως στη χρήση τουαλέτας, ατομικής υγιεινής, καθαριότητας, αλλαγής ρούχων, σίτισης και γενικά στην αυτοεξυπηρέτηση τους. Σε εξαιρετικά δύσκολες και ιδιαίτερες περιπτώσεις μαθητών, έχουν τη συνδρομή και του λοιπού προσωπικού του σχολείου με την έγκριση ή ενημέρωση του διευθυντή.
2. Συνεργάζονται με τους εκπαιδευτικούς των τάξεων, απασχολούν δημιουργικά τους μαθητές και ενθαρρύνουν τη συμμετοχή τους στις διάφορες δραστηριότητες μέσα και έξω από την τάξη, ακολουθώντας το ημερήσιο πρόγραμμα του σχολείου.
3. Βοηθούν στην αποβίβαση και επιβίβαση των μαθητών στα σχολικά λεωφορεία, χωρίς να τους συνοδεύουν στα δρομολόγια, και συνεργάζονται με τους εφημερεύοντες,
4. Συμμετέχουν στις συνεδριάσεις ως μέλη του συλλόγου προσωπικού του σχολείου. Λαμβάνουν μέρος ισότιμα στις δραστηριότητες του και διατυπώνουν τις απόψεις τους για θέματα που εμπίπτουν στην αρμοδιότητα τους ή είναι γενικότερου ενδιαφέροντος. Δεν απαλλάσσονται από τα γενικά ή ειδικά καθήκοντα και από την ανάληψη εργασιών που ο διευθυντής του σχολείου μπορεί να τους αναθέσει στο πλαίσιο της ίσης μεταχείρισης.
5. Επικοινωνούν με τους γονείς, έπειτα από συνεννόηση με το διευθυντή, ενημερώνοντας τους για θέματα διαβίωσης των μαθητών στο σχολείο και τους προτείνουν τρόπους στήριξης και καθημερινής φροντίδας στο σπίτι, αντίστοιχους με αυτούς που εφαρμόζονται στο σχολείο.
6. Εξαιρούνται από τις εφημερίες του σχολείου λόγω της ιδιομορφίας που παρουσιάζει το εργασιακό τους πρόγραμμα, το οποίο μπορεί να διαφοροποιείται εξαιτίας των μη προβλέψιμων αναγκών των μαθητών.
7. Παρευρίσκονται και προσφέρουν τις υπηρεσίες στους μαθητές τουλάχιστον 15 λεπτά πριν την έναρξη λειτουργίας του σχολείου.

Κατά το σχολικό Έτος 2017-18 το σχολείο μας λειτουργεί με το παρακάτω Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό:

 

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΣΙΣΚΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

 

 

 ΘΩΜΑΙΤΣΑ ΕΙΡΗΝΗ ΣΑΡΑΝΤΙΔΗ ΠΕ30

ΚΟΙΝ.ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΣ
 ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ   ΠΕ23 ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ
 ΞΑΝΘΗ ΤΑΠΡΑΝΤΖΗ  ΠΕ21 ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ
 ΕΛΕΝΗ ΤΟΥΜΠΟΥΛΙΔΟΥ  ΠΕ29 ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ
ΚΟΥΤΣΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ25 ΣΧΟΛ.ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑ

 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

Κατά το σχολικό Έτος 2017-18 το σχολείο μας λειτουργεί με τους παρακάτω εκπαιδευτικούς:

 

 

  ΣΙΣΚΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΕ70

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΧΡΥΣΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕ71

Τμήμα 1

 ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΚΩΣΤΕΛΙΔΟΥ ΠΕ71

Τμήμα 2

ΓΕΩΡΓΙΤΣΗ ΣΤΕΛΛΑ  ΠΕ71

Τμήμα 3

ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ ΜΕΛΑΝΙΑ ΠΕ71

Τμήμα 4

ΓΚΙΩΣΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕ71

Τμήμα 5

ΜΙΝΑΡΕΤΖΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΕ11

ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΕΙΔ.ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΛΥΠΟΥΡΛΗ ΕΛΕΝΗ ΠΕ06.50 (MEd)

ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΑΓΓΛΙΚΩΝ

 ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
 ΤΣΟΜΠΑΝΑΚΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΠΕ60

 

 Οι Εκπαιδευτικοί ειδικών σχολείων


1. Οργανώνουν, καταρτίζουν και υλοποιούν σε συνεργασία με το Ε.Ε.Π. το εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα των μαθητών της τάξης τους.
2. Καθοδηγούν τους γονείς σε θέματα αγωγής και βοήθειας στο σπίτι και προτείνουν δραστηριότητες για την αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου των παιδιών τους.
3. Συνεργάζονται με το ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό για την αντιμετώπιση των ατομικών αναγκών των μαθητών τους.
4. Ενημερώνονται για τα προγράμματα αποκατάστασης των μαθητών τους, τα οποία υλοποιούνται εκτός του σχολείου και συνεργάζονται με τους ειδικούς επιστήμονες.

 

Σελίδα 3 από 3

Το Σχολείο μας

Εκπαιδευτικό Προσωπικό

Εκπαιδευτικά Προγράμματα

Ανακοινώσεις

Νομοθεσία

Εκδηλώσεις