Print this page

ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
A. ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ :

 Μέσα συγκοινωνίας παλαιότερα και σήμερα .
 Μέσα συγκοινωνίας στη ξηρά ,θάλασσα, αέρα .
 Βασικοί κανόνες που πρέπει να ακολουθούμε στο δρόμο.
 Διαβάζουμε πινακίδες ,φωτεινούς σηματοδότες .
 Μετακινούμαστε με ασφάλεια .
 Χρησιμοποιούμε τα μέσα μαζικής μεταφοράς .

Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ;

 Να γνωρίσουν τις βασικές αρχές κυκλοφοριακής αγωγής .
 Να γνωρίσουν τον κωδικα οδικής κυκλοφορίας και τη χρησιμότητα του .
 ΝΑ γνωρίσουν τα είδη σήμανσης ,τις κατηγορίες πινακίδων και τους φωτεινούς σηματοδότες .
 Να γνωρίσουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς .

Κοινωνικοί
 Να αναπτύξουν και να καλλιεργήσουν το ομαδικό πνεύμα και τη συνεργασία .
 Να είναι σε θέση να μετακινηθούν με ασφάλεια στο δρόμο αρχικά ως πεζοί.
 Να ακολουθούν κανόνες .
 Να αναγνωρίζουν επίκινδυνες καταστάσεις και τρόπους αντιμετώπισης.

Ψυχοκινητικοί
 Να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα οδικής ασφάλειας .
 Να αποκτήσουν δεξιότητες οδικής κυκλοφορίας
 Να γνωρίζει και να χρησιμοποιεί τα μέσα μαζικής μεταφοράς .

Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:

 Συζήτηση
 Χωρισμός σε ομάδες
 Χειροτεχνικές δραστηριότητες (κολάζ, κατασκευες κτλ).
 Επισκέψεις .
 Πραγματοποίηση κοντινών οδικών δαδρομών.
 Επίσκεψη σε πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής..
 Θεατρικό παιχνίδι
 Εκμάθηση τραγουδιών .

Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ
Γλώσσα
 Συμμετοχή σε συζήτηση .
 Εμπλουτισμός λεξιλογίου.
 Ανάγνωση παραμυθιών .
 Ασκήσεις προγραφής .
 Λεξιλογικές ασκήσεις και ασκήσεις φωνολογικής ενημερότητας .
 Ερμηνεία πινακίδων .
 Γραφή /παραγωγή εισιτηρίου .
Μαθηματικά
 Εξάσκηση στη συμμετρία
 Αντιστοίχηση πινακίδων με γεωμετρικά σχήματα .
 Αποτύπωση, καταγραφή,ταξινόμηση ,κατηγοριοποίηση πινακίδων
 Διαδοχή βημάτων.
 Διαχωρισμός δεξί αριστερο.Αμφιπλευρικότητα.
 Εκτέλεση διαδρομών.

Δημιουργικές δραστηριότητες .
 Κατασκευή πινακίδων ,φωτεινών σηματοδοτών.
 Χρωματιισμός μλέσων μαζικής μεταφοράς .
 Κατασκευή κολάζ.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΓΚΙΓΚΗ ΕΥΔΟΞΙΑ  ΠΕ 71

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΙΩΑΝΝΟΥ ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΠΕ 71

ΜΠΟΥΖΑΝΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΠΕ 11

ΤΑΠΡΑΝΤΖΗ ΞΑΝΘΗ ΠΕ 21