Βασικοί κανόνες που πρέπει να ακολουθούμε στο δρόμο.
Διαβάζουμε πινακίδες ,φωτεινούς σηματοδότες .
Μετακινούμαστε με ασφάλεια .
Χρησιμοποιούμε τα μέσα μαζικής μεταφοράς .
Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ;
Να γνωρίσουν τις βασικές αρχές κυκλοφοριακής αγωγής .
Να γνωρίσουν τον κωδικα οδικής κυκλοφορίας και τη χρησιμότητα του .
ΝΑ γνωρίσουν τα είδη σήμανσης ,τις κατηγορίες πινακίδων και τους φωτεινούς σηματοδότες .
Να γνωρίσουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς .
Κοινωνικοί
Να αναπτύξουν και να καλλιεργήσουν το ομαδικό πνεύμα και τη συνεργασία .
Να είναι σε θέση να μετακινηθούν με ασφάλεια στο δρόμο αρχικά ως πεζοί.
Να ακολουθούν κανόνες .
Να αναγνωρίζουν επίκινδυνες καταστάσεις και τρόπους αντιμετώπισης.
Ψυχοκινητικοί
Να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα οδικής ασφάλειας .
Να αποκτήσουν δεξιότητες οδικής κυκλοφορίας
Να γνωρίζει και να χρησιμοποιεί τα μέσα μαζικής μεταφοράς .
Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:
Συζήτηση
Χωρισμός σε ομάδες
Χειροτεχνικές δραστηριότητες (κολάζ, κατασκευες κτλ).
Επισκέψεις .
Πραγματοποίηση κοντινών οδικών δαδρομών.
Επίσκεψη σε πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής..
Θεατρικό παιχνίδι
Εκμάθηση τραγουδιών .
Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ
Γλώσσα
Συμμετοχή σε συζήτηση .
Εμπλουτισμός λεξιλογίου.
Ανάγνωση παραμυθιών .
Ασκήσεις προγραφής .
Λεξιλογικές ασκήσεις και ασκήσεις φωνολογικής ενημερότητας .
Ερμηνεία πινακίδων .
Γραφή /παραγωγή εισιτηρίου .
Μαθηματικά
Εξάσκηση στη συμμετρία
Αντιστοίχηση πινακίδων με γεωμετρικά σχήματα .
Αποτύπωση, καταγραφή,ταξινόμηση ,κατηγοριοποίηση πινακίδων
Διαδοχή βημάτων.
Διαχωρισμός δεξί αριστερο.Αμφιπλευρικότητα.
Εκτέλεση διαδρομών.
Δημιουργικές δραστηριότητες .
Κατασκευή πινακίδων ,φωτεινών σηματοδοτών.
Χρωματιισμός μλέσων μαζικής μεταφοράς .
Κατασκευή κολάζ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΓΚΙΓΚΗ ΕΥΔΟΞΙΑ ΠΕ 71
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΙΩΑΝΝΟΥ ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΠΕ 71
ΜΠΟΥΖΑΝΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΠΕ 11
ΤΑΠΡΑΝΤΖΗ ΞΑΝΘΗ ΠΕ 21