-καθημερινότητα πόλης, πεζόδρομος
-γεωγραφική τοποθεσία, ονομασία
-παράδοση, τοπικοί χοροί-φορεσιές
-δημόσιες υπηρεσίες, Δημαρχείο
-μνημεία
-υγειονομική περίθαλψη, νοσοκομεία
Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ;
Επίπεδο γνώσεων:
-να γνωρίσουν την πόλη
-να απομνημονεύσουν τοποθεσίες
-να ονομάζουν τοποθεσίες
-να περιγράφουν την πόλη
-να αναγνωρίζουν σημεία
-να συσχετίζουν
Επίπεδο ικανοτήτων:
-να διαβάζουν
-να πληκτρολογούν
-να φωτογραφίζουν
-να κατασκευάζουν
-να σχεδιάζουν
Επίπεδο στάσεων:
-να προσαρμόζονται σε μεγάλη πόλη
-να εξοικειωθούν με τις δημόσιες υπηρεσίες
-να απομυθοποιήσουν τη μεγάλη πόλη
Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:
ΜΕΘΟΔΟΣ PROJECT
-συλλογή πληροφοριών από διαδίκτυο-βιβλία
-περίπατοι, βιωματική προσέγγιση (έρευνα πεδίου)
-φωτογραφίσεις
-συνεργασία με φορείς (Δήμος Πέλλας, νοσοκομείο)
-παρουσίαση κολάζ
Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ
Γλώσσα: ανάπτυξη προφορικού λόγου, επικοινωνιακός λόγος, γραφή
Μαθηματικά: μέτρηση-σύγκριση
Μουσική: τοπικοί χοροί
Φυσική αγωγή: περίπατοι, τοπικοί χοροί
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Μπουζάνα Ευαγγελία ΠΕ 11
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Ντιούδη Ιωάννα ΠΕ 70
Χρηστάκης Παρασκευάς ΠΕ 70
Νικολαΐδου Καλλιόπη ΠΕ 60